Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Hästar ♥

Av Ida ... - 10 maj 2013 20:03

Jag har ridit Whienna idag   

Whienna är en vit stor häst,älskar henne ♥♥

Har tyvärr ingen bild på henne   

OMG ,jag var den ända som hade en vit häst på lektionen,

ALLA andra hade bruna hästar   

Men dee var så grymt kuul   

 

 

 

 

 

Har varit på min kompis kalas för en stund sen dee var roligt 

FICK SJUNGA STARKT SÅ ATT HON SKULLE HöRA   xD

OCH SEN KLAPPA HÄNDERNA   HAHHAA

 

 

 

//snoskrinna

syns i nästa inlägg   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida ... - 12 april 2014 08:16


Tjaa.. Vi går väl int in på pyjamas?? Nä, bra    Tjaa ja ska på PARTYYYYYY   Okej jaa men ja ska ha på mejj ett par svarta leggins med leder på knäna, från H&M. Och med det har ja en vit topp med spets lite högre upp från VERO MODA (med en vit topp...

Av Ida ... - 9 april 2014 20:25

Gör en liten BFF-tag med några av mina BFFs. Jag kommer inte säga deras namn utan istället heter dom Neptunus, Ronda,Veppa, Antiquity och CutiZoe Frågor: 1. Hur och när träffades ni? (svarar tsm) Vi träffades i förskolan (förkkis) 2. Vilket är ...

Av Ida ... - 3 april 2014 15:31

Fakta  One Direction är ett världskändt pojkband som består av Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik och Louis Tomlinson. Alla de deltog i X-factor som soloartister. Då de åkte ut satte Simon Cavell ihop dem som ett band. Detta var börj...

Av Ida ... - 1 april 2014 11:06

OMG! Ja vaa ensam i ett chattrum        Nu en mycket viktigare sak!! I'm so happy right now! I'm going to see One Direction!!!!      Och kanske får träffa träffa dom. You knoooow... Mammas kompis maybe jobbar mee dom. Ja baaa OMG!!!!!...

Av Ida ... - 1 april 2014 10:39

Asså, de såå trååkiit att vaa sjuk!!!!!!! Men när ja nu e sjuk, sätter mig framför datan och loggar in på msp. Jag fick see en sååååååå cool outfit! xD     E den int cool? Kommentera vad ni tkr    See you soon //snöskrinna ...

Presentation


Harre så trevligt ;D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards